loading...
ته قلب
رویا بازدید : 4 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام تک ستاره زندگیم امروزم یکی دیگه از روزایی هست که من با یادو خاطرت از خواب بیدار میشم چند روزه اصلا حسو حال خوبی ندارم تمام فکرو ذهنم درگیره .همش دارم فکر میکنم که اگه یک روز تورو از دست دادم من چیکار کنم ؟میدونی خاطره هامون هم قشنگن هم فراموش نشدنی .هی فکر میکنم لحظه به لحظه ثانیه به ثانیه و در اخر وقتی کم میارم میبینم نمیتونم کاری کنم میگم خدایا هرکاری به صلاحمونه خودت انجام بده .میدونی خیلی زود دلباختت شدم اما زود گذر دلدادت نشدم کاش میتونستم قلبمو برات بفرستمو خودت ببینیش اخه شرح دادنش خیلی سخته شبا با نفسای تو خوابم میبره صبحا با نگاه کردن به اس ام اس هات بیدار میشم .عشقم نمیدونی زندگی کردن با یک ترس فراموش نشدنی چقد سخته......
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 216